lørdag den 18. februar 2012

Halvvejs, wu to the hu!

Godmorgen bloggen! Klokken er halv ti om morgenen, og jeg er total smadret.. Jeg sidder sammen med min familie og spiser morgenmad på et tysk motorvejshotel.. Her ankom vi natten til i dag. Jeg har ikke sovet ret meget i nat, både fordi vi først kom i seng kl. 2, men også fordi sengene var så hårde, at det næsten var blødere at ligge på gulvet.:-o Men udover det gik turen her ned rigtig godt, ja altså bortset fra at jeg var køresyg hele vejen, og af den grund ikke kunne sove, se film, læse, spise eller noget som helst.. Så selvom sengene var dårlige, var det dejligt at komme ud af bilen og ind på et hotel. Nu må jeg hellere slukke computeren, så vi kan komme videre mod Italien.
God dag skønne læsere! :-)
Ferie kys fra mig..


3 kommentarer:

  1. Mange tak, hvor er du sød. Virkelig også en fin blog du har! Er blevet fast læser.:-)
    Kram fra mig..

    SvarSlet
  2. Mange tak, hvor er du sød. Virkelig også en fin blog du har! Er blevet fast læser.:-)
    Kram fra mig..

    SvarSlet
  3. Heej Laura :-) Jeg har modtaget en blog award, og har valgt at give den videre til dig! Du skal så lave en indlæg hvor du giver den videre til 5 andre bloggere med under 100 læsere, og linke at du fik den fra mig :-)
    Kys

    SvarSlet