mandag den 6. februar 2012

Stille og roligt knald på

Hej dejlige læsere. Undskyld at jeg ikke har fået blogget så meget de sidste par. Mit liv er meget stille og roligt lige fortiden, så der er ikke rigtig noget at skrive om. Weekenden er gået med at passe børn, lave opvisning, været i IKEA, hvor jeg fik købt et plaid til at have liggende i min sofa, et sengetæppe og et nyt tøjstativ, jeg har hygget med veninderne og arbejdet. Min weekend har faktisk lignet sidste weekend ret meget. Der sker virkelig intet i mit liv, i hvert fald intet spændende. Det er sådan set meget dejligt, bare at have tid til at slappe af og gøre, hvad jeg har lyst til, men jeg ser nu alligevel frem til at komme på skiferie om 11 dage, wuhu ! Det bliver skønt at komme væk fra min lille by og ud at opleve noget.  
Roserne på det nedenstående billede købte jeg i lørdags. Blomster er bare noget af det smukkeste, synes jeg, og så ser det virkelig hyggeligt ud at have dem stående i vindueskarmen, på hylden, på bordet eller på kommoden, faktisk hvor som helst.:-)
Jeg håber at i har haft en super dejlig weekend !
kys Laura Louise


Ingen kommentarer:

Send en kommentar