søndag den 11. marts 2012

New in

Hej bloggen! Jeg har haft endnu en skøn weekend med rigtig meget knald på! Fredag var jeg til pigefødselsdag ved en veninde, lørdag holdte jeg fødselsdag for min familie, og i dag har jeg været til opvisning i Faaborg. Årh, jeg elsker bare opvisninger! Efter opvisningen skulle min mor og jeg ud og købe en Lyngbyvase, som vi havde fundet på Gul Og Gratis. På vejen derud kom vi forbi et loppemarked, hvor vi bare var nødt til at holde ind! Og wow, hvor var der mange fine ting, jeg kunne ha' købt mig fattig jo... 
Jeg kom af med 380 kr. for alle de ting på de nedenstående billeder; 280 for Lyngbyvasen, 35 kr. pr. ur og resten for 60 kr. 










2 kommentarer:

  1. Du tager virkelig nogle gode billeder :) Elsker dit layout, simpelt og flot :)
    Kh. Amanda, madeindk.dk

    SvarSlet
  2. Fine ting. Glæder mig til at se det i virkeligheden :)
    http://genbrugogglamour.blogspot.com/

    SvarSlet