torsdag den 15. marts 2012

Sunshine

I denne her uge er min årgang og jeg på brobygning forskellige steder rundt omkring på fyn. Mandag og tirsdag har jeg været på KoldCollege i Odense. I går og i dag har jeg været på Vestfyns gymnasium i Glamsbjerg, det skal jeg også igen i morgen. Det har været en super dejlig uge, især i går var skøn! Efter vi havde fri fra skole skulle vi vente en time på en bus, men det gjorde ikke så meget; vejret var jo alt for dejligt, ABC havde is til 3 kr. og jeg havde de bedste mennesker omkring mig! I går var også dagen hvor jeg fik årets første portion koldskål og jeg lå endda på terressen og spiste det. Håber at det gode vejr fortsætter! :-)
Jeg har lige været ude og lave 20-30 minutters interval træning og vil nu tage noget aftensmad. Nyd livet og sæt pris på det du ejer! :-)
Kys fra mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar