søndag den 22. april 2012

Nail Poliiiiiiish

Hej dejlige læsere. Jeg håber at i alle har haft en ligeså skøn weekend som mig! Min weekend er næsten udelukkende gået med at være sammen med en masse venner og veninder. Det har været aaaaaalt for lækkert!
I torsdags fik jeg, som en lidt forsinket fødselsdagsgave, en ny Essie neglelak af Trine. Jeg har lige prøvet den for første gang, den er simpelthen bare så fin! Hvor jeg dog bare elsker neglelak!
Nu vil jeg tage noget mad og så få lavet mine lektier, så jeg er klar til at komme i skole i morgen.:-)
Tusinde tanker og kram fra mig!



2 kommentarer:

  1. Hold da op, du har en virkelig fed blog! Du tager nogle virkelig gode billeder! Jeg er blevet fast læser - måske kunne vi følges ad? :-)

    Du må i hvertfald gerne lige kigge forbi min blog :-)

    Caroline

    http://carolineholsteen.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusinde tak! Vil med glæde kigge forbi din blog.:-)
      //Laura Louise

      Slet