tirsdag den 10. april 2012

Home again

Jeg er lige kommet hjem til et virkelig koldt, blæsende og regnende Danmark efter en skøn uge i varmen i Barcelona. Undskyld for de manglende blogindlæg mens jeg har været på ferie, men jeg sidder lidt i et lille, eller faktisk ret stort, dilemma. Jeg har så mange billeder, jeg gerne vil vise jer, men jeg har kun plads til at oploade ét enkelt billede mere ellers skal jeg betale for at blogge.:-( Så nu overvejer jeg hvor vidt jeg skal slette nogle billeder på bloggen, slette nogle blogindlæg eller starte en ny blog.. Det er en svær beslutning! Men i hvert fald skal jeg nok finde på noget smart inden så længe!
Min søster og jeg regner også med at starte en blog op sammen, regner med at vi får den startet op om en måneds tid.:-)
Håber at i alle har haft en over lækker påskeferie!
Kys fra mig..


2 kommentarer:

  1. Er der begrænset mængde billeder på alle blogs? Og hvad gør man så? For det kan da næsten ikke passe at man skal betale penge for at blogge?
    Knus Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det faktisk ikke helt. Der er åbenbart bare på denne heri hvert fald.:-( Men jeg snakkede med min søster om det, og hun sagde, at hun for et stykke tid også havde fået at vide, at hun havde det maksimale antal billeder, men det kostede vist kun omkring 100 kr. for et helt år med ubegrænset antal billeder, så det tror jeg også bare at jeg køber.:-)
      Knus!

      Slet