onsdag den 16. november 2011

Facebook-fri uge

Jeg synes selv, at jeg bruger alt for meget tid på facebook, og det er jeg helt sikkert ikke den eneste, der mener. Det er lidt pinligt, men jeg bruger det så meget at jeg slet ikke har tid til lektier eller noget som helst. Jeg har derfor besluttet mig for ikke, at være på facebook fra i dag og indtil på onsdag. Allerede i dag, har jeg haft utrolig meget overskud (Jeg har dog flere gange skrevet "faceb" i søgefeltet og måtte slette det igen, og jeg har mindst 100 gange klikket på min Facebook App på min iphone, for så at komme ind på en side, hvor jeg kan logge ind).. Jeg har ryddet op, både på værelset og i stuen, jeg har vasket op lavet lektier, skrevet blog og så er jeg lige kommet hjem fra et par timers gymnastik, hvor jeg for en gangs skyld kunne springe stort set uden, at have ondt i ryggen eller foden. Det var sååå lækkert ! Og selvom jeg har nået alle de ting, har jeg også haft tid til, at slappe af. Jeg er overasket over, hvor meget tid jeg spilder på facebook.:-D

 

En lækker sang som vi laver styrketræning til, til gymnastik ! Jeg elsker den energi, der er i den.:-)

En smule smadret, men en glad Laura Louise efter to og en halv times gymnastik med Vissenbjerg Juniorhold.
Jeg vil nu gå i seng med god samvittighed.. Godnat allesammen, sov godt ! :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du dejlig ud Søs. Virkelig god idé med facebook-fri-uge. Er spændt på om du kan holde det :) Vi ses i morgen, jeg glæder mig ubeskrivelig meget <3

    SvarSlet
  2. Jeg er godt nok også spændt på om jeg kan holde det, men jeg håber at jeg kan.;-) hihihi, jeg har også glædet mig ! Det er rart at have dig hjemme igen.<3

    SvarSlet