lørdag den 5. november 2011

Multitasking

Nu er det alt for lang tid siden, at jeg har skrevet på bloggen. Jeg har haft for travlt med skolen, hvor vi har haft emne uge og har lavet gyserfilm. Det har været en virkelig sjov uge, selvom vores film ikke blev helt vellykket, fordi mange af optagelserne var for mørke.:-( Vi har filmet i skolens kælder, og hold da op hvor var det uhyggeligt ! Vi har skreget både af grin og af skræk !
Torsdag aften stod den på "u"hygge med en veninde fra min klasse. Vi havde besluttet, at vi skulle være seje den aften, så vi havde lejet Paranormal Activity 2.. Og med slik, popcorn, dyner og puder overlevede vi hele filmen ! Det var en virkelig hyggelig aften.:-)

I dag får jeg besøg af min bedste veninde og hendes familie, så der skulle ryddes op og gøres rent i hele huset og med kun lidt stress, er jeg nu endelig færdig !

Livet ville være meget lettere, hvis man kunne multitaske ! :-)


Så er jeg klar til en lækker aften med min bedste veninde !

I må have en god aften allesammen.:-)

2 kommentarer: