søndag den 6. november 2011

My Room

I går aftes havde jeg jo min bedste veninde, det var virkelig hyggeligt. Det endte med, at klokken blev mange før hun tog hjem, så jeg kom sent i seng. Selvom jeg har sovet længe i dag, er jeg død træt ! Nu er kl. 16.00 og jeg har stadig nattøj og sutsko på - det er hvad jeg kalder en vaske ægte søndag.:-) Hvor jeg dog bare elsker ikke at skulle noget..

Den tid hvor jeg har brugt mest fornuftigt i dag, er blevet brugt på at, tage billeder af mit værelse og mine yndlings møbler..

Min dejlige skrivebordsstol som jeg har købt i den lokale genbrug.


Min Ikea reol.. Godt nok er den ikke antik og passer måske ikke 100% ind til mine andre møbler, men jeg kan ikke undvære den !

Min elskede kiste, som jeg har arvet af min mormor. Og min sykasse, der var sangskjuler fra mine forældre til min konfirmation.:-)

Mit fine spejl som jeg har arvet af min mormor. Porcelænsdåsen? - er et af mine nyeste køb. Jeg fandt den i en antik butik i Odense.


Mine fantastiske æsker, som er købt sådan lidt rundt omkring. Det er noget af det på mit værelse, jeg virkelig ikke kan undvære. De er så gode til at opbevare alle mulige ting, uden at det ser rodet ud.





Min sofa er helt klart mit yndlings møbel ! Jeg købte den på gul og gratis i sommerferien.


My love. <3

Mine lampe som jeg har lånt/taget fra mine forældre.





Nu må jeg hellere få noget tøj på inden at jeg får en veninde på besøg lige om lidt.;-)

God 6. november til jer alle sammen !

1 kommentar:

  1. Åh hvor er jeg stolt af dig, du har den bedste stil nogensinde. Så flot, søs!

    SvarSlet