fredag den 18. november 2011

L' and L'

I går stod hele dagen på hygge med min søde veninde Louise. Vi valgte at være sunde, eller næsten i hvert fald.. I stedet for, at gå ned og købe en plade chokolade eller en pose slik, købte vi noget forskelligt frugt og noget Vanilje-creme. 
Efter frugten var blevet skåret ud, øset op, cremen var hældt ud over og en skefuld var kommet i munden, blev vi faktisk enige om, at det smagte bedre end slik, eller i hvert fald ligeså godt ! :-) Så det kan helt klar anbefales, hvis man er lækkersulten !



Louise havde hele dagen snakket om en frisure som hun bare syntes var sååå flot. Og hun kunne ikke forklare mig, hvordan den så ud, så sidst på aftenen blev hun nødt til lige at lave den på mig. Da hun var færdig kunne jeg ikke andet end, at være enig i, at den var flot !
Det var virkelig let, at lave.. Jeg har tænkt, at man kunne lave en knold i den side hvor den slutter, jeg tror det kunne se ret fint ud.:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar