tirsdag den 18. oktober 2011

ARoS

Da Katrine og jeg i morges stod op og kiggede ud af vinduerne, var vi helt enige om at det var et vejr til at være indenfor i.. Ingen af os havde særlig meget lyst til at gå rundt udenfor i blæst og regn, så vi besluttede for at tage på ARoS. 
Det endte med at blive en super hyggelig dag, hvor vi fik taget en masse både sjove og flotte billeder.

Vi startede ved Your Atmospheric Colour Atlas, som er en røg-udstilling. Det er et stort rum fyldt med røg i forskellige farver. Det var en virkelig underlig følelse at være der inde, jeg havde det lidt som om at jeg fløj? Man kunne allerhøjst 1,5 meter frem og på den korte afstand var det vildt sløret fordi der var så meget røg... Det var rigtig svært at tage billeder der inde, men med lidt besvær lykkedes det os dog at få taget et par stykker.


Det næste vi så var The Inverted Panorama House. Her fik vi taget en hel masse flotte billeder ! Der er desværre lidt for mange til at ligge dem alle ind her på bloggen, men jeg har udvalgt nogle af de bedste. I rummet hang der en masse forskellige glascirker, og så var der nogle forskellige spots, det gjorde at der kom en masse skygger i alle mulige farver. Det var vildt flot !





Min søde søster og jeg

Min smukke søster.
Efter at have brugt lang tid på at tage billeder af vores skygger gik vi videre.. Nu kom vi til noget de kalder Beauty. Det var virkelig flot, fordi støvstrålerne af vand og noget lys, fik skabt regnbuens farver..



Det her var virkelig en sjov oplevelse - at stå i et lille bitte rum og føle at det var uendeligt stort ! Det var vildt underligt, men også helt vildt sjovt, og vi fik taget en masse fjollede billeder.:-D




Vi sluttede dagen på ARoS af med at gå rundt i regnbuen på taget af bygningen. Det var en vildt fed oplevelse, og det var sjovt at se byen i alle mulige farver. Her fik vi også taget en hel masse virkelig flotte billeder.


Resten af aftenen står bare på ferie afslapning og søsterhygge. I morgen skal vi tidligt op og ind til byen og spise brunch..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar