fredag den 28. oktober 2011

WEEKEND !

Så er det endelig blevet weekend ! Jeg har haft så travlt i denne uge, at jeg slet ikke har haft tid til at blogge, men det er rart at være tilbage.;-) 
I går var jeg i Odense og få massage, og bagefter måtte jeg tage ud i Odense Idræthal, hvor jeg springer trampolin, og fortælle at jeg desværre er nødt til, at holde en pause, da min ryg ikke har det specielt godt lige for tiden. Det bliver underligt ikke at springe, efter at ha' sprunget i 5 år, men jeg håber at det hjælper på ryggen, at holde pause, så jeg snart kan begynde igen ! :-)
I dag skal jeg ha' ryddet op, passet børn, lavet lektier og så står den ellers bare på hygge med min søde veninde, Rikke i aften og i nat. 


I må have en god fredag ! Vi læses ved.;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar