torsdag den 20. oktober 2011

Tøse-torsdag

Efter 6 timers oprydning, rengøring, omflyttelse(?), overvejelser og hårdt arbejde synes jeg, at jeg havde fortjent at slappe lidt af, så jeg inviterede et par veninder over til en kop te. Og så er det jo altid ekstra dejligt at være i et rum hvor der er helt nyrengjort.. Så jeg tændte stearinlys og så stod det ellers bare på hygge resten af aftenen !
Stearinlys hygge.

Mig og Rikke.

Anne når hun er flottest?

Det blev dog tilsidst lidt for voksent kedeligt at drikke te, så vi besluttede os for at gå en lille aftentur.. Den lille gåtur, endte tilsidst med at blive noget længere end vi lige regnede med. Vi nåede faktisk at gå næsten 6 km.
Men det var en rigtig dejlig tur og man blev både gladere og fik meget mere energi og så fik man jo også noget motion i for hold til bare at sidde der hjemme og snakke.

Mig og Rikke.

Rikke og Anne.

Rikke og jeg.

Rikke og jeg.

Rikke og Anne

Nogle af de aller bedste piger i mit liv, Anne og Rikke.
Nu vil jeg gå i seng med god samvittighed over min rengøring på værelset, der har vist ikke været så fint meget længe.
Vi læses ved. Sov godt alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar