søndag den 23. oktober 2011

En tur i naturen

Så er sidste ferie dag allerede snart slut.:-( Synes ferien er gået alt for hurtigt, men sådan har man det vel altid?! Jeg har haft en virkelig dejlig ferie og har nydt hver eneste dag.. Er blevet enig med mig selv om, at det sikkert er meget godt at vænne tilbage til hverdagen igen, og ikke mindst til min dejlige klasse ! Det bliver godt at se dem alle sammen i morgen.:-)

I dag stod jeg igen tidligt op, og var ude at løbe.. Emma tog hjem i dag ved 14 tiden, vi var begge ret trætte, så vi har nydt vores dag med lækker morgenmad, snak, hygge og ellers bare afslapning. 
Da Emma var taget hjem begyndte jeg på alle mine lektier, men efter et par timer med det, var jeg nødt til at have en pause, så jeg bestemte mig for at gå en tur med kameraet i det utrolig flotte vejr ! Jeg fik taget en hel masse utrolig flotte billeder.. 





























Og dette var kun et lille udvalg af de bedste billeder jeg fik taget i dag! :-)

Da jeg kom hjem var mine fingre helt røde og iskolde (det er vist på tide, at finde handskerne frem), så jeg skulle lige have varmen, og så var det ellers bare igang med lektierne igen.:-o
Nu er jeg heldigvis næsten færdig med det hele. Så det er bare dejligt !

I må have en god aften alle sammen !

1 kommentar: