mandag den 17. oktober 2011

SHOPPING


Så fik søster og jeg vist styret vores shoppelyster for noget tid. Jeg manglede ALT inden jeg tog afsted, men efter 5 timers shopping i Aarhus, fik jeg købt en masse nyt lækkert tøj til mit tøjskab. Jeg glæder mig allerede til at komme hjem og sætte det sammen med noget af mit gamle tøj, og få skabt nogle nye flotte tøjsæt.



Mine yndlings-køb i dag er mine nye dejlige sko fra Vagabond, som er købt i Blondie & Buster og min røde skjorte fra Weekday.

Nu står den ellers bare på sofa hygge og afslapning resten af aftenen.

Godaften til alle ! 

2 kommentarer:

  1. Super flot blog du har, og sikke nogle fine køb! Hvad siger du til, at vi kunne følge hinanden, hvis du havde lyst? :)
    //Kram Camilla
    www.camillakrusesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Camilla. Mange tak ! Jeg er helt med på at følge hinandens blog.:-)
    Knus Laura

    SvarSlet