onsdag den 19. oktober 2011

The last day in Aarhus

Så er det allerede blevet den sidste dag i Aarhus, desværre.. Så den skal bare nydes ! Vi startede dagen med at stå tidligt op og tage ind til byen, hvor vi spiste morgenmad på Café Ziggy. Det var virkelig noget lækkert mad, og en god kop kaffe latte gjorde det ikke mindre lækkert ! ;-)



Efter morgenmaden gik vi en tur gennem byen og bagefter i Bruuns galleri, for at få styret de aller sidste shoppe lyster.. Vi startede med at bruge lang tid i Magasin, hvor de havde 25% på en hel masse virkelig fedt tøj og 10% på masser af make-up. Jeg fik samlet en ordentlig bunke tøj sammen, men efter at ha' prøvet det hele, endte jeg med kun at købe et par stømpebukser fra Pieces og noget make-up fra Youngblood.. Men jeg er blevet enig med mig selv om, at det måske ikke gjorde så meget, at tøjet ikke helt sad som jeg havde troet.. Jeg har jo efterhånden brugt rimelig mange penge her i Aarhus. På trods af det lidt triste og kolde vejr var det super hyggeligt !

Nogle plexiglas æsker fra Søstrene Grene, som jeg bare måtte eje !

Smukkestativ: Tiger
Ring: Trend
Øreringe: Trend
Hårbøjle: Trend

Et super godt tilbud på en øjenskygge, en lipgloss og en øjenskyggepensel fra Youngblood i Magasin.
Om lidt gælder aftensmads lavningen, men det er heldigvis let.. Vi skal have risengrød, for 3. dag ud af 4.:-D Men det er nu også bare lækkert og hyggeligt i sådan et koldt og kedeligt efterårsvejr som det er. Senere i aften skal vi på Café Cross og have drinks, og så er det vist bare på hovedet i seng bagefter. Vi skal tidligt op og med toget til Tommerup i morgen.
God aften til jer alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar