fredag den 20. januar 2012

Favorite necklace

Hej skønne læsere ! Så er der endelig weekend. Det er skønt ! Var nødt til at tage i skole i dag, fordi vi skulle aflevere den der dumme matematik aflevering.. Det var nu også meget rart at komme der op igen, men er helt død nu. Så tror, jeg skal have en slapper inden, at turen senere går turen op til min søster I Århus, hvor vi i morgen skal fejre hendes fødselsdag. Glæder mig sådan til at se hende igen.:-)
Lige for at skifte rigtig meget emne, så har jeg taget nogle billeder af min yndlings halskæde. Jeg fik den af min søster i pakkekalender gave d. 24. december.. Selvom det ikke er den aller kostbareste ting, jeg ejer, så er det en af de ting, der betyder mest for mig.. Både fordi jeg synes den er utrolig smuk, og har noget specielt over sig, men også fordi den er fra min søster. 





Håber at i nyder livet, og at i får en dejlig weekend !
Kys Laura Louise

2 kommentarer: