søndag den 8. januar 2012

A lovely weekend

Her er lidt billeder fra en virkelig hyggelig aften og nat med en af mine rigtig gode veninder, Sabrina. Vi ville egentlig ha' skrevet en sang til MGP, (jeg ved ikke hvor ideen kom fra) men det var vi virkelig ikke ret gode til. Vi fik skrevet ét vers, og så gik det ligesom bare i stå.. Så det endte i stedet med, at vi fik spist en hel masse slik og senere kom nogle drenge på besøg. Det endte med at blive en virkelig sjov og dejlig aften.:-)











Så står den vist bare på lektier og afslapning resten af aftenen, så jeg er klar til at starte i skole igen i morgen ! Håber at i alle har haft en lækker weekend.:-)

Kys Laura Louise

4 kommentarer:

  1. Tusind tak for din søde kommentar på min blog !
    Selvfølgelig ville jeg da lige kigge forbi, og sikke en fin blog du har, med en masse gode billeder !!
    - Tror lige du har skaffet dig endnu en fast læser ;-)

    www.ceciliewalther.com

    SvarSlet
  2. Forresten så viser den ikke at du er blevet fast læser, måske du glemte at trykke ;-)

    SvarSlet
  3. Mange tak, hvor er du sød.:-)
    - Nu burde den vise det, jeg har lige prøvet en gang til.;-)

    SvarSlet
  4. Det var da så lidt, og jeps nu skulle den vidst være der ;-)

    SvarSlet