tirsdag den 3. januar 2012

Good times..

Så er 2011 allerede gået, og et nyt år er startet. Håber at i alle kom godt ind i det i lørdags !
År 2011 har været et meget udfordrende år for mig, hvor jeg har fået prøvet nye grænser af, og har lært mig selv bedre at kende. Udover det er jeg jo begyndt i ottende klasse i sommers, så nu er skolen for alvor begyndt med karakterer og masser af lektier. Jeg synes året er gået alt for stærkt.. Har svært ved at vænne mig til at vi nu er i 2012. igennem hele sidste år har mødt en masse dejlige mennesker, som har gjort en kæmpe forskel i mit liv, og som jeg er rigtig glad for at have mødt. Jeg vil gerne takke alle mine venner og hele min familie for et helt igennem fantastisk år !
Her kommer en lang række billeder af nogle af de aller bedste minder i 2011..

Veninde hygge
Noget af det jeg har brugt allerflest timer på, er nok at være sammen med mine veninder. Der er ikke noget bedre end at gå en lang tur i skoven med en veninde i hånden, eller sidde i sengen men en skål slik og en film.. Det er noget, der kan få humøret helt i top..

Trine og Jeg
Mig og Anne
Anne, Rikke og jeg.. Virkelig dårligt billede, men synes alligevel, det er det, der beskriver vores aften bedst
Emma og jeg
Sporten
Har fundet ud af at hvis humøret er helt nede, så kan en løbetur få en i godt humør. Selvom man måske skulle tro, at man bliver træt af en løbetur, så har jeg fundet ud af, at man får masser af energi. Udover at have brugt tid på at løbe, så har jeg brugt meget tid på trampolin og gymnastik..



Skiferien
Skiferien i 2011 var virkelig en af de allerbedste skiferier, jeg har været på, og jeg har alligevel været på omkring 12.. Jeg havde en af mine bedste veninder, Rikke, med. Det var virkelig virkelig en fantastisk ferie, selvom den var meget anderledes. Rikke og jeg er kommet meget tættere på hinanden efter den ferie ! Det er virkelig en af de ting jeg aldrig vil glemme..


Paris
Jeg havde aldrig været i Paris før, så det var en helt speciel ferie. Men hold da op hvor er det en fed by. Helt sikkert et sted jeg gerne vil komme forbi igen !









Konfirmation
Jeg har ikke så mange ord til denne dag udover, at det var den bedste dag i mit liv. Forberedelserne dertil var næsten ligeså gode. Synes det var virkelig sjovt at gå og købe servietter og lysesager, og folde servietter, vælge blomster, lave bordkort, skrive sang og ikke mindst at tegne og sy min egen kjole. Jeg ville have en hel speciel kjole, så jeg valgte selv at sy den. Min mor synes det var meget ambitiøst til at starte med, men jo længere vi kom i processen, jo mere begyndte hun at tro på, at det ville lykkedes. Jeg var 100% tilfreds med det endelige resultat, den var flottere end jeg havde turde håbe på, at den ville blive..
Natten til min konfirmation havde vi indbrud. Heldigvis nåede de kun at stjæle få ting, men der skulle jo alligevel ringes efter politi, de kom så med hunde og alt muligt. Det var en forfærdelig nat. Jeg sov omkring to timer, og var dødtræt da jeg skulle op og gøre mig klar. Der var 20 afbud til min konfirmation, og aftenen før dagen, havde min farmor ringet og sagt at hun var syg og derfor ikke kunne komme. Jeg havde faktisk allermest lyst til bare at droppe det hele.. Men nu er jeg virkelig glad for at jeg ikke droppede det. Da jeg kom op i kirken og opdagede at min farmor sad på en af bænkene sammen med resten af min familie, kom det allerstørste smil frem på mine læber. Kunne ikke ha' ønsket mig en bedre konfirmation, end den jeg havde !


















Blå mandag
En virkelig sjov og dejlig dag med verdens bedste årgang.


Kreta
To ugers ferie alene med min søster på Kreta. Må ærligt indrømme at det var den bedste ferie i mit liv.


Julen
Den bedste og hyggeligste december i mange år..



Nytår
Dejlige mennesker, dejligt nytår..

4 kommentarer:

  1. Sød blog med dejlige billeder :)

    SvarSlet
  2. Mange tak ! Du er meget velkommen til at følge med. Jeg er blevet fast læser på din blog.:-)
    //Laura Louise

    SvarSlet
  3. Sød blog! Er nu fast læser, håber også du vil blive det af os:-)

    xx - celikeblack.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Mange tak. jeg er også blevet fast læser på din ! :-)

    SvarSlet