tirsdag den 17. januar 2012

Læksi Plexi

Uff, hvor jeg dog bare elsker plexiglas ting.. Synes virkelig det er fint at have stående fremme ! Har efterhånden også mange forskellige ting i plexiglas, men lige for tiden kan jeg bare ikke få nok af det. Synes det er noget af det allerbedste og allerfineste.:-) I går fik jeg den plexiglas kasse/æske/opbevarings ting, der er på de to første billeder. Den er købt i Netto til 39 kr. ! Da min søde storebror kom hjem med 2 stk. af dem til mig, blev min aften bare 100 gange bedre.:-) Plexiglas æsken, der er på de tre nederste fik jeg i julegave af min kusine. Den er bare så fed, synes jeg ! Helt klart en af mine yndlingsting..
- Btw, så er jeg syg igen. Var åbenbart ikke rask, da jeg troede det.. Så nu ligger jeg i sengen med feber igen, og denne gang er det meget værre.. Orker det ikke mere, vil bare være frisk !   
Kys Laura Louise..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar