søndag den 22. januar 2012

OnePiece

Hej skønne læsere ! Så er weekenden endnu en gang nået til vejs ende og mandagen står lige før døren igen. Jeg har haft en super dejlig weekend ! Først i Århus og fejre min søster, i går aftes kom Louise hjem til mig og sov, og i dag har jeg været på sykursus, hvor jeg har syet min OnePiece færdig. Jeg synes faktisk den er blevet ret flot, meget flottere end jeg havde regnet med i hvert fald ! Jeg skal nok ligge nogle lidt bedre billeder ind på et andet tidspunkt, men jeg kom først hjem da det var halvmørkt, og så er det bare næsten umuligt at tage billeder.:-(
BTW, så sidder jeg faktisk lige nu i sofaen iklædt min OnePiece og skriver engelsk stil og venter på, at der kommer Lykke !
Håber at i også har haft en dejlig weekend.:-)
Kys Laura Louise


2 kommentarer: