mandag den 9. januar 2012

Ventetiden

Hej søde læsere, jeg har været i Odense i dag for at shoppe med Line. Da jeg kom hjem, ville jeg ha' taget billeder af mine superlækre køb, men da jeg tænder mit kamera, får jeg bare beskeden 'No battery'.. Øv altså, så nu sidder jeg med min nye dejlige hue på, som jeg har købt i H&M i dag til 10 kr. ! Tror det er et af mine bedste køb.:-) Hov for at skifte emne fuldstændig, så kommer Fie i Aftenshowet i aften kl. 19, det glæder jeg mig ret meget til at se. Jeg følger fast hendes blog, og synes virkelig hun er sej. Så nu venter jeg bare på at kameraet er ladet op og kl. er blevet 19..
Ligger billeder ind af mine køb enten i aften, og ellers så gør jeg det i morgen ! Håber at i hygger jer på trods af det virkelig triste vejr..


3 kommentarer:

  1. Hej Laura Louise

    Dejligt at støde på din blog her i blogland :)

    Jeg glæder mig til at se dine køb her en af dagene, og så vil jeg da lige tjekke Fies blog ud :) Hvorfor mon hun skulle i Aftenshowet? Det må jeg tjekke op på :)

    God aften :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Hej Jenny
    Mange tak for din kommentar ! Håber, at du fandt ud af, hvad det handlede om angående Fie.:-)

    //Laura Louise

    SvarSlet
  3. Spændende, jeg glæder mig til at se hvad du har købt :)
    Knus søs
    http://genbrugogglamour.blogspot.com/

    SvarSlet