tirsdag den 31. januar 2012

Træt

Jeg er træt, har ingen kreativitet, og så er jeg deprimeret over det ellers rigtig flotte vejr, der har været både i går og i dag. Jeg er begge dage kommet afsted med aaalt for lidt tøj på! Jeg bliver snydt af solen på den skyfrie himmel. Jeg tror det er varmt, tænker 'Yes, sol, jeg skal have strømpebukser og kjole på' kommer ud af døren, det første halve minut går det fint, men pludselig mærker man altså bare de mange minusgrader der er. I morges synes jeg, det føltes som om, der var mere end 20 minus grader, nøhj hvor er der altså bare koldt derude! Jeg vil gerne bare have sol, sommer, bikini, strande, is, kjoler, klipklappere og lange aftener på terressen. Jeg kan holde humøret oppe med at der kun er 17 dage til, at jeg skal på skiferie med min skønne familie. Vi er på skiferie i vinterferien hvert år, det er virkelig bare det bedste jeg ved. På skiferien er det lige meget, det er koldt. Wee, der er også kun 22 dage til min fødselsdag! Jeg har besluttet mig for at være sund lige indtil der. Så det er slut med hvidt brød, slik, juice og alt andet usundt, det skal skiftes ud med groft brød og rugbrød, nødder, frugter og masser af salat. Jeg ville også meget gerne begynde at løbe, men min krop kan ikke holde til det i denne her kulde, og så er der også bare hamrende glat, så det er næsten umuligt. Jeg må i stedet bare nøjes med mit gymnastik og så lave en masse styrketræning herhjemme.
knus fra mig


Ingen kommentarer:

Send en kommentar