søndag den 29. januar 2012

Snow pics

Hej skønne læsere. Så er en dejlig weekend næsten forbi.. Det har været en weekend, hvor der har været nok at se til - opvisning, julefrokost, MGP, arbejde og i eftermiddags var jeg en kort tur ude og tage billeder af det fine sne, der er faldet i løbet af hele weekenden. 
Nu vil jeg sætte mig med en kop the og se håndbold. Åh hvor er jeg spændt.. Kom så Danmark !

Her nedenunder kommer en lille del af de mange billeder jeg nåede at få taget.;-)





























Håber, at i allesammen har haft en skøn weekenden, og at i nyder det kolde og grå vejr.;-)
Kys og kram Laura Louise

3 kommentarer:

  1. Vildt flotte billeder! Hvor er du bare dygtig :)
    Knus Katrine
    http://genbrugogglamour.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet